Benvenuti à i nostri siti web!

Mantenimentu di rutina è mantenimentu di a sola macchina di stampatura à iniezione

Per rinfurzà megliu l'usu di macchinari è attrezzature in l'imprese di scarpi, cumu mantene è gestisce bè l'equipaggiu,
Quì sottu riassumeremu brevemente e cose chì necessitanu attenzione durante l'operazione di a sola macchina:

1. Prima di principià:
(1) Hè necessariu di verificà s'ellu ci hè acqua o oliu in a casella di cuntrollu elettricu.Se l'apparechju elettricu hè umitu, ùn accende micca.Lasciate asciugare i pezzi elettrici da u persunale di manutenzione prima di accende.
(2) Per verificà se a tensione di alimentazione di l'equipaggiu risponde à u standard, in generale ùn pò esse più di ± 15%.
(3) Verificate se l'interruttore di arrestu d'emergenza di l'equipaggiu è l'interruttori di a porta di sicurezza davanti è posteriore ponu esse aduprati nurmale.
(4) Per verificà se i tubi di rinfrescante di l'equipaggiu sò sbloccati, per riempie u cooler d'oliu è a giacca d'acqua di rinfrescante à a fine di a canna di a macchina cù acqua di rinfrescante.
(5) Verificate s'ellu ci hè un grassu lubricante in ogni parte in muvimentu di l'equipaggiu, se no, fate per aghjunghje abbastanza oliu lubricating.
(6) Accende u riscaldatore elettricu è riscalda ogni sezione di u canna.Quandu a temperatura righjunghji u requisitu, mantene u caldu per un periudu di tempu.Questu farà a temperatura di a macchina più stabile.U tempu di preservazione di u calore di l'equipaggiu pò esse aghjustatu secondu e esigenze di diverse apparecchiature è materie prime.I requisiti varieranu.
(7) Sufficiente materie prime deve esse aghjuntu à a tramoggia di l'equipaggiu, secondu i requisiti per fà diverse materie prime.Innota chì alcune materie prime sò megliu per esse secche.
(8) Coperta bè u scudu termicu di a canna di a macchina, per salvà l'energia elettrica di l'equipaggiu è allargà a vita di serviziu di a bobina di riscaldamentu elettricu è u contactor di l'equipaggiu.

2. Durante l'operazione:
(1) Attenti à ùn annullà arbitrariamente a funzione di a porta di salvezza per a cunvenzione durante l'operazione di l'equipaggiu.
(2) Prestate attenzione à osservà a temperatura di l'oliu di pressione di l'equipaggiu in ogni mumentu, è a temperatura di l'oliu ùn deve micca più di u intervallu specificatu (35 ~ 60 ° C).
(3) Prestate attenzione à aghjustà l'interruttori di limite di ogni colpu, per evità l'impattu di l'equipaggiu durante l'operazione.

3. À a fine di u travagliu:
(1) Prima chì l'equipaggiu deve esse firmatu, a materia prima in a canna deve esse pulita per impedisce chì i materiali rimanenti sò oxidati o decomposti da u calore per un bellu pezzu.
(2) Quandu l'equipaggiu si ferma, u moldu deve esse apertu, è a macchina di basculazione deve esse chjusa per un bellu pezzu.
(3) L'attellu di travagliu deve esse equipatu cù l'equipaggiu di elevazione, è esse assai attenti à l'installazione è u disassemblamentu di pezzi pesanti cum'è i muffa per assicurà a sicurità in a produzzione.
In breve, l'imprese di calzature anu bisognu di usà a machina currettamente, di lubricate raghjone, di mantene a macchina cù cura, di mantene regularmente è di mantene a manutenzioni puntuale in modu pianificatu in u prucessu di produzzione di calzature.Questu pò migliurà a rata di integrità di a machina è l'equipaggiu di calzature, è rende l'equipaggiu Hè sempre in bona cundizione è pò allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu meccanicu.


Tempu di Postu: Mar-01-2023