Benvenuti à i nostri siti web!

TPU, TPR sole machine principiu

1. U principiu di funziunamentu di u tippu di discu autumàticu machine à iniezione plastica
Comu tutti sapemu, ci sò un gran numaru di casi riesciuti di cunversione di freccia è di trasfurmazioni di risparmiu d'energia di macchine iniezione horizontale in Cina.A macchina di stampaggio iniezione plastica di tippu di discu cumplettamente automatica in l'imprese di scarpi hè u principale equipamentu elettricu cumuni in l'imprese di fabricazione di scarpi, cunnisciutu cum'è tigre elettricu.u mo paese hè un grande paese di scarpi cù un gran numaru di equipaghji di scarpi, ma ci sò relativamente pochi unità implicati in a trasfurmazioni di risparmiu d'energia.U mutivu principale hè chì e persone ùn sò micca familiarizati cù u principiu di travagliu di e macchine automatiche di stampa di iniezione di plastica.
1.1 Caratteristiche meccaniche di a macchina di stampatura à iniezione di plastica di tippu di discu cumplettamente automatica (in seguitu chjamata: macchina di discu)
1) Sta macchina hè specialmente aduprata per pruduce ogni tipu di scarpi sportivi d'alta qualità monocolore, bicolore è tricolore, sole di scarpi di divertimentu, sole di picciotti è ragazze è altri prudutti.
2) E materie prime sò adattate per a produzzione di schiuma è altre materie prime termoplastiche, cum'è PVC, TPR, etc.
3) A macchina hè cuntrullata da prugrammi di computer (microcomputer unicu chip, PLC), i machini principali è ausiliarii sò cuntrullati precisamente, faciuli à uperà è facili à mantene.
1.2 Paragone trà a macchina di discu è a macchina tradiziunale di stampaggio a iniezione horizontale
1) Mutore idraulicu
E pompe d'oliu di e macchine di stampatura à iniezione horizontale è di macchine di discu sò pompe quantitative.Durante u prucessu di iniezione, a pressione di a pompa d'oliu cambia spessu.U metudu di trattamentu tradiziunale per u prucessu di mantenimentu di bassa pressione hè di liberà a pressione per mezu di una valvula proporzionale, è u mutore hè in funziunamentu à piena velocità sottu a frequenza di putenza.U perdu di energia elettrica hè assai seriu.
2) Sicondu u mudellu di a macchina di discu, hè divisa in una macchina à un culore, una macchina à dui culori, una macchina à trè culori è altri mudelli.
Frà elli, a macchina monocroma hà solu un ospite, chì hè simile à a macchina di stampaggio iniezione horizontale.
A macchina di dui culori hè custituita da una macchina principale è una macchina ausiliaria.A macchina ausiliaria hè rispunsevuli di l'iniezione, a fusione, u muffa superiore, u muffa inferiore è altre azzioni.A macchina principale include l'azzioni di a macchina ausiliaria, è ci hè una azzione di rotazione di discu supplementu per rializà u muvimentu è u pusizzioni di u moldu.
A macchina di trè culori hè custituita da una macchina principale è duie macchine ausiliarie.
3) Numeru di stampi
4) E macchine per l'iniezione orizontali sò generalmente solu un inseme di stampi chì funzionanu, è quandu u prucessu di produzzione hè cambiatu, i stampi anu da esse rimpiazzati.
U numaru di muffa di a macchina di discu hè diversu secondu u mudellu.In generale, ci sò 18, 20, 24 è 30 setti di muffa.Sicondu u prucessu di pruduzzione, attraversu u pannellu di cuntrollu, stabilisce se a pusizione di u muffa hè valida o micca.Per esempiu: mudellu TY-322, 24 pusizioni di muffa di stazione (24 stampi ponu esse installati), tutti o parte di i muffa ponu esse selezziunati in modu flessibile cum'è e pusizioni efficaci di u muffa secondu i bisogni durante a produzzione).Quandu a macchina di discu funziona, u grande turntable esegue una rotazione à alta velocità in u sensu orariu, è u PLC o un microcomputer à un chip eseguisce u calculu di u prugramma.Quandu sò rilevate solu pusizioni valide di muffa, quandu u PLC o un microcomputer à un chip scansa per un signalu di decelerazione, u turntable cumencia à rallentà.Quandu u signale di pusizzioni hè ghjuntu, u turntable esegue un posizionamentu precisu.Altrimenti, s'ellu ùn hè rilevatu nisuna pusizioni di muffa valida, u grande turntable girarà à a prossima pusizioni di muffa valida.
Sempre chì a macchina di stampatura à iniezione horizontale hà un signalu di clamping di u muffa o di apertura di u muffa, eseguirà azioni relative.
4) Metudu di regulazione di pressione
I metudi di regulazione di a pressione di e macchine di stampa à iniezione horizontale è di macchine di discu sò tutti i metudi di cuntrollu proporzionale di pressione, ma a pressione d'iniezione di ogni muffa di a macchina di discu (più stampi) pò esse stabilita indipindentamente attraversu u pannellu di cuntrollu, chì hè adattatu per a fabricazione di prudutti cù diversi volumi di iniezione.
A macchina di stampatura à iniezione orizzontale produce ogni pruduttu, è i paràmetri pertinenti sò coerenti.
5) Metudu di travagliu di muffa
Quandu a machina iniezione iniezione horizontale hè travagliatu, u muffa fissu ùn si move micca, è solu u muffa mobile eseguisce u bloccu di u muffa di sinistra è di diritta o l'apertura di u muffa quandu ci hè una struzzione, è si move in linea dritta da manca à diritta.
Quandu a macchina di discu travaglia, u moldu fissu è u muffa mobile sò mossi è posizionati da u grande turntable.Quandu ci sò struzzioni di serramentu di u muffa è di apertura di u muffa, u cilindru d'oliu esegue l'azzione crescente o cascata.Quandu pigliate u pruduttu, l'operatore apre manualmente u muffa mobile per caccià u pruduttu.
6) Discu (turntable)
A macchina di stampatura à iniezione di plastica di tippu di discu cumplettamente automatica riceve u so nome perchè u turntable hè tondu, chjamatu macchina di discu (unica macchina).Diversi porzioni uguali sò stati divisi nantu à u discu.Cum'è TY-322 hè divisu in 24 moduli.
Se nè a macchina principale nè a macchina ausiliaria rileva una pusizioni di muffa efficace, è sia a macchina principale sia a macchina ausiliaria sò in u statu d'apertura di u muffa, u PLC o u microcomputer à un chip mandanu una struzzione, è u discu hè furnitu cù pressione. da a macchina principale per rotà à una alta velocità.U sistema rileva automaticamente a pusizione di u moldu efficace, è u discu hè posizionatu precisamente dopu a decelerazione.
7) Metudu Cooling
A machina tradiziunale per iniezione horizontale hà u cuncettu di "tempu di rinfrescante".Un ciculu d'acqua di rinfrescante hè stallatu nantu à u moldu per prutege u rinfrescante di u moldu è u pruduttu.
A macchina di discu hè diversa.Ùn hà micca un sistema di circulazione d'acqua di rinfrescante, perchè dopu chì u pruduttu hè furmatu, u turntable di a macchina di discu stessu hè in un statu di rotazione o in un statu standby per un periudu di tempu.Inoltre, ci sò parechji ventilatori di rinfrescamentu installati nantu à a macchina per rinfriscà u moldu è u pruduttu..
1.3 Principiu di travagliu di a macchina di discu
In u prucessu di stampaggio iniezione di a macchina di discu, diverse azzioni cum'è clamping, iniezione, fusione, apertura di muffa, è a velocità è a velocità di u discu anu esigenze diverse per a velocità è a pressione.Sò stabiliti da u valore proporzionale nantu à u pannellu di cuntrollu.Per esempiu: P1 stabilisce a pressione di u muffa di chiusura, P2 stabilisce a pressione primaria di iniezione, P3 stabilisce a pressione secundaria di iniezione, è P4 stabilisce a pressione di l'alimentazione.Quandu a dumanda di pressione di u flussu di a macchina di discu cambia, a pressione di a carica è u flussu sò aghjustate da a valvula proporzionale (valvola di overflow) à l'outlet di a pompa di l'oliu, è l'oliu in eccesso hè tornatu à u tank d'oliu sottu pressione alta.
A macchina di discu monocolore hà solu un mutore principale, chì principarmenti furnisce a pressione à u sistema per compie l'azzione di iniezione è fusione, è ancu l'azzione di clamping è apre u moldu.Inoltre, cuntrolla un sistema di turntable per compie u muvimentu è u posizionamentu di u moldu.
A macchina di dui culori pò esse divisa in macchina principale è macchina ausiliaria.Sò cumposti principarmenti di riscaldamentu, iniezione di cola, sistema di cola di fusione è sistema di serratura di muffa.A macchina di trè culori hè simile à a macchina di dui culori.Hè custituitu da una macchina principale è dui machini ausiliari.L'ospitu hè rispunsevule per a rotazione è a pusizioni di u discu.
A macchina di discu hè divisa in dui parti: operazione manuale è operazione automatica.
Quandu opera manualmente, l'operatore deve furnisce cumandamenti currispundenti, è a macchina di discu compie l'azzioni currispundenti.Cum'è l'iniezione di cola, a cola di fusione, u muffa superiore, u muffa inferiore, a rotazione di discu è altre azzioni.
Durante u funziunamentu automaticu, dopu chì a selezzione di ogni pusizioni di u muffa hè finita, a quantità di alimentazione, a pressione è u tempu sò stabiliti, è a temperatura di u tubu di materiale hè stata riscaldata, avvià a pompa d'oliu di a macchina principale, cambia u sbloccamentu manuale è automaticu. à a pusizioni automatica, è appughjà u buttone start automaticu una volta.Un passu automaticu pò esse realizatu.
1) Se a pusizione attuale di u muffa hè in usu, dopu avè premutu u buttone di partenza automaticu, a quantità di alimentazione serà a quantità stabilita di stu muffa.Se l'alimentu ùn righjunghji micca a quantità stabilita, ci sarà una azzione di clamping the mold.Solu l'azzione di clamping di muffa rapida hè permessa, è l'azzione di clamping lenta di muffa hè dispunibule solu dopu chì l'alimentazione righjunghji a quantità stabilita.Dopu chì u bloccu di u muffa si ferma, l'azzioni di l'iniezione è l'apertura di u moldu sò realizati.
2) Se a pusizione attuale di u muffa ùn hè micca in usu, appughjà u buttone di partenza automaticu, u discu si moverà à a prossima pusizione di u muffa utilizata, è a quantità di alimentazione righjunghji a quantità stabilita di a prossima pusizione di u muffa utilizata.L'azzione di materiale, dopu chì u turntable hè posizionatu, u clamping rapidu di u moldu (impostatu da u tempu), u timing si ferma, è quandu u tempu di alimentazione hè ghjuntu, u clamping lentu di u muffa hè realizatu, è l'azzioni di l'iniezione è l'apertura di u muffa sò eseguite dopu chì u clamping di u muffa si ferma.
3) Quandu a macchina principale è a macchina ausiliaria sò aduprate à u stessu tempu, hè necessariu d'aspittà finu à chì l'azzioni automatiche di a macchina principale è a macchina ausiliaria sò cumpletati è u moldu hè apertu prima chì u discu corre è gira à u prossimu. pusizioni di muffa.
4) Quandu u turntable smette di muvimenti prima di u "puntu lento" di u discu, u discu rallentarà finu à a tappa di posizionamentu quandu u "puntu lento" hè rilevatu.Se a pusizione di u muffa hè aduprata, dopu a pusizioni, l'azzione di u muffa farà u chjusu di u muffa è altre azzioni finu à chì u moldu hè apertu.U turntable ùn si move micca, ma l'azzione di alimentazione eseguirà l'alimentazione di u prossimu muffa utilizata.Quandu u turntable hè suspesu (rotazione in u sensu orariu), u turntable si moverà à a prossima pusizione di u moldu.Se sta pusizioni di u moldu ùn hè micca in usu, u discu serà posizionatu à u muffa più vicinu, è ùn si move micca à u muffa prossimu finu à chì a pausa di turntable hè liberata.
5) In u funziunamentu automaticu, cambia u statu automaticu torna à u statu manuale, salvu chì u discu hà da fà un posizionamentu lento (u discu hè cambiatu durante l'operazione) è altri azzioni si fermanu in u tempu.Pò esse resettatu manualmente.
1,4 U cunsumu putenza di a macchina di discu hè principalmente manifestatu in i seguenti parti
1) U cunsumu d'energia elettrica di a pompa d'oliu di u sistema idraulicu
2) Cunsumu di energia di riscaldatore
3) Ventilatore di raffreddamentu.
Per l'imprese di calzature, u cunsumu di energia hè a parte principale di i so costi di produzzione.À mezu à u cunsumu putenza sopra-mintuatu, u cunsumu putenza di a pompa d'oliu idraulica cunta circa 80% di u cunsumu energia di tutta a macchina di discu, cusì riducendu u so cunsumu di energia hè a chjave per riduce u cunsumu di energia di a macchina di discu.A chjave per u risparmiu energeticu di a macchina.
2. U principiu di salvezza di energia di a macchina di discu
Dopu avè capitu u principiu di travagliu di a macchina di discu, ùn hè micca difficiule di sapè chì ci hè un prucessu di mutazione assai viulente à l'internu di a macchina di discu, chì hà un grande impattu nantu à a macchina è affetta a vita di tuttu u sistema di iniezione.Attualmente, ci sò un gran numaru di vechji equipaghji in l'imprese domestiche di scarpi, cù un bassu gradu d'automatizazione è un altu cunsumu d'energia.A macchina hè generalmente cuncepita secondu a capacità di produzzione massima.In fatti, spessu ùn usa micca una putenza cusì grande durante a produzzione.A vitezza di u mutore di a pompa di l'oliu ferma invariata, cusì a putenza di output hè quasi invariata, è ci sò cavalli grossi è carretti chjuchi in pruduzzione.Dunque, una grande quantità di energia hè persa.
A causa di e caratteristiche uniche di i machini principali è ausiliarii è u muffa rotativa di a macchina di discu, ùn ci sò micca tanti pusizioni di muffa efficaci utilizati in a produzzione, cum'è: mudellu TY-322, 24 set di stampi, qualchì volta solu una decina di set. sò usati , Ancu menu muffa sò usati in e macchine di prova è a prova, chì determina chì i machini principali è ausiliari sò spessu in un statu di standby à longu andà.A macchina ausiliaria esegue l'azzione solu quandu rileva una pusizioni di muffa valida.Quandu u discu gira, a macchina ausiliaria ùn faci micca azzione, ma di solitu, u mutore travaglia sempre à a velocità nominale.À questu tempu, a parte di overflow d'alta pressione ùn solu ùn faci micca un travagliu utile, ma ancu genera calore, chì face chì l'oliu idraulicu si scalda.Iè, ma ancu dannusu.
Aduttemu a tecnulugia di operazione di cunversione di frequenza senza sensorless di velocità di a macchina di discu (consultate u schema schematicu elettricu).U cunvertitore di frequenza rileva i segnali di pressione è flussu da a scheda di computer di a macchina di discu in tempu reale.U signale di pressione o flussu di a macchina di discu hè 0-1A, dopu à u processu internu, pruduce frequenze diverse è aghjustate a velocità di u mutore, vale à dì: a putenza di output hè automaticamente tracciata è cuntrullata in modu sincronu cù a pressione è u flussu, chì hè equivalente à cambià. a pompa quantitativa in una pompa variabile di risparmiu d'energia.U sistema idraulici uriginale è u funziunamentu di tutta a macchina necessitanu Power matching elimina a perdita di l'energia di overflow d'alta pressione di u sistema originale.Pò riduce assai a vibrazione di a chjusura di u muffa è l'apertura di u muffa, stabilizzà u prucessu di produzzione, migliurà a qualità di u produttu, riduce i fallimenti meccanichi, allargà a vita di serviziu di a macchina, è salvà assai energia elettrica.


Tempu di Postu: Mar-01-2023